7/10/2016

曲紹介 - Alkaline / Try Again -

今日は3月にリリースされたAlkalineのアルバム New Level UnlockedからTry Againという曲をご紹介します。Alkalineは2016年を特別な年とし、今年をターゲットに綿密に計画、実行してきました。一発屋じゃないかと言われていた数年前ですが、今も彼はダンスホールのヒットチャートに君臨しています。
ちなみに、以前紹介したConquer The Worldの歌詞のポストはこちら です。

Try Again



(Intro)
Yow Lee Miller
 ヨー Lee Miller(プロデューサーの名前)
A di yute dem from Jarret Lane
 Jarret Lane(キングストンのゲトーコミュニティの名前)の若い奴ら
Tell me fi sing da song yah
 お前らのために歌うよ

[Refrain]
Try again
もう一度やってみようぜ
You never make it last year
去年は成功しなかった
Try again
もう一度やってみようぜ
Eh yow eh yow eh yow
Try again
Hmmmm

(Verse 1)
Nuh watch the Rolex pon mi hand
腕についてるロレックスの時計は見るな
Mi gold chain weh cost ten grand US
俺の金のネックレスはUS$10,000した
Nuh badmind Sunshine fi the van
DJ Sunshineの車を羨んだらダメだ
Wi haffi work hard like any other man
俺らは他の誰よりも頑張って働かなきゃいけないんだ
Nuh hate Vendetta fi the power
権力のためにVendetta Clanを憎むな
Dawg wi have the same 24 hour
俺たちには24時間ある
From Ardenne days until now a
高校時代から今も変わらず(ArdenneはAlkalineの行っていた高校)
Mi a dream big, a same thing you fi do
俺はでかい夢がある、お前が夢を持っているのと同じように

(Chorus)
Haffi meck it da year yah
今年は成功しなきゃいけない
Mi seh meck it da year yah
俺は今年成功するって言っとくぜ
haffi meck it mi swear a
神に誓って今年成功しなきゃいけないんだ
Meck it da year yah
今年は成功する
Now a di time a nuh later
後回しじゃなく今やらないといけない
Meck the supn weh come like a paper
新聞に載るようなことをやってやるぜ

(Verse 2)
Now mi want it a nuh later
後でじゃなくて今じゃなきゃダメなんだ
Star and Observer a joke paper
StarとObserver(ジャマイカの新聞)はろくなことを書かない
Bomma T seh him want greater
Bomma Tは今よりもっとビッグになりたいって言ってる
No cake, but more food in a plate
ケーキは要らない、でも皿にはもっとたくさんの食べ物が欲しい
And while the sun a shine
太陽が輝いている間
Ghetto youth fi live large watch da weight yah
ゲットーユーツが太れるくらい豊かに暮らせたらいい
Waan gi mi mother a million fi go waste
母ちゃんが無駄遣いできるくらい金持ちになりたい
Mi a pree less badness fi da year yah
今年成功するためなら悪いことなんて考えない
But mi pocket long fi see Sunday face
でもポケットのお金は日曜日まで持つかな
Alka tell mi seh life don’t fair
Alkalineは誰もが平等じゃないって言うんだ
A nuh who work the hardest
たとえ誰にも負けないくらい一生懸命働いたとしても
A who work the smartest win the race
賢く働く奴が勝つんだってね

(Repeat Chorus)

(Verse 3)
Oh ohh oh oh ohhhh oh oh (x2)

Nobody nuh believe inna yuh my yute
誰もお前のことなんて信じないんだよ
Dem just pretend fi do
奴らは信じてるフリをしてるだけなんだ

Oh ohh oh oh ohhhh oh oh (x2)

Dem don't give a fuck bout u dawg
奴らはお前のことなんて気にしてないんだ
Until yuh glory start show
お前が勝ち上がるまでは
Dem wah you fi drop
お前を陥れようと思ってるんだ
Vendetta neva give up
Vendetta Clanは絶対に諦めないぜ
Dem chat alotta things bout me
奴らは俺の噂話ばっかりしてるんだ
But mi nah stop
でも俺は奴らを止めない
Vendetta neva give up
Vendetta Clanは絶対に諦めないぜ
Dem wah me fi drop
奴らは俺を陥れようと思ってるんだ
Dem chat a bagga tings bout me
奴らは俺の噂話ばっかりしてるんだ
Me neva give up
でも俺は諦めないぜ

*Vendetta ClanはAlkaline率いる集団の名称
-------------

http://tingsandtime.shop-pro.jp/ 
Tings & Time Records
SHOP URL: http://tingsandtime.shop-pro.jp/

0 件のコメント:

コメントを投稿