4/10/2017

曲紹介 - Beres Hammond / She Loves Me Now -

久しぶりの曲紹介となりましたが、本日は前回の商品UPからBeres Hammond / She Loves Me Nowの日本語訳をご紹介します。(申し訳ありませんが、商品は現在売り切れです) 

1987年にリリースされたこの曲は、Beresのラブソングの中でも特に人気が高いと言われています。



Beres Hammond / She Loves Me Now


She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And that just means I can't complain
それは文句なしに幸せな気分だってことさ
She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And I must admit I feel the same
そして僕も同じ気持ちだって認めるよ

Listen now
聞いてくれよ
Early one Sunday morning
ある日曜日の早朝
As I took up my paper and decided to read
新聞を読もうと手に取ったんだ
The phone rang with a little voice saying
すると電話が鳴って小さな声が聞こえてきた
"You might not remember me but I had one dance with you
「あなたは私のことを覚えてないかもしれないけど、
前に一度あなたと踊ったことがあるの
And ever since the night we met, I must tell you true
私たちが出会ったその夜からのことを、あなたに正直に言わないといけないわ
You danced into my life, drove me out of my mind
あなたが踊るように私の心の中に入ってきて 私を悩ませたわ
Now between me and my man it's all over"
だから私は恋人と別れることにしたの」

That's what she said
そうやって彼女は言った
"I just want us now to get closer"
「もっと仲良くなりたい」

She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And that just means I can't complain
それは文句なしに幸せな気分だってことさ
She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And I must admit I feel the same
そして僕も同じ気持ちだって認めるよ

I knew something special would have to come out
何か特別なことを起こさないといけないってわかってたよ
'Cause the way with the woman there was no doubt
だって女性とのことにはつきものだからね
We would have to see each other and it would not be long
お互いを見つめ合わないといけないだろうし、それは続かないこともある
Before we'd hit it off with a love that's strong, strong, strong
二人が強く惹かれ、付き合っていく前に
And I know someone out there is hurt, but got to get it on
誰かが傷つくってこともある、だが楽しくやらなきゃな
It's natural that we were meant for each other
僕らお互いが最高の二人なのはとても自然なことさ
If you run your life the way you dance
君が踊るような人生を送るのなら
I'd be proud of that night I made my advance
あの日 君と踊った夜のことを誇りに思うよ

She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And that just means I can't complain
それは文句なしに幸せな気分だってことさ
She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
And I must admit I feel the same
そして僕も同じ気持ちだって認めるよ
She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた
After the night we danced on the floor
フロアーで一緒に踊った夜の後
She loves me now
彼女は僕を好きになってくれた

-------------------------------------------

当店にてお取り扱いのBeres Hammondの商品はこちら


http://tingsandtime.shop-pro.jp/ 
Tings & Time Records
SHOP URL: http://tingsandtime.shop-pro.jp/

0 件のコメント:

コメントを投稿