3/18/2016

曲紹介 - Dennis Brown / Your Love Gotta Hold On Me -

今日は曲紹介 Dennis Brown - Your Love Gotta Hold On Me です。
80年代の名曲で、歌詞はシンプルでストレートなラブソングです。オリジナルの歌詞とその日本語訳をゆっくり聞いてみてください。



Oh love, yeah

Oh love got a hold on me
Your sweet love's got a hold on me
愛が俺のハートをつかむんだ
君の甘い愛が俺のハートをつかむんだ

Girl you got me here tonight
And the feeling is right
A do hold me tight
Make sweet love till morning light
ねえ君 今夜僕をゲットしたね
その気持ちは間違いないよ
強く抱きしめて
夜が明けるまで愛をかわそう

'Cause your love's got a hold on me
Your sweet love's got a hold on me
I said your love's got a hold on me, yeah
Your love's got a hold on me
だって君の愛が俺のハートをつかむんだから
君の甘い愛が俺のハートをつかむんだ
君の愛が俺のハートをつかむんだ、言っただろう?
君の愛が俺のハートをつかむんだ

Don't try to tease me
Loving me, it's so easy
Let your feelings a flow
Let your love life flow
俺をからかおうとしないで
俺を愛するのは、とても簡単なことだよ
流れに気持ちを任せて
流れに君の愛を任せて

'Cause your love's got a hold on me
Yes your love's got a hold on me
Your sweet love's got a hold on me
Oh yes your love's got a hold on me
Yeah, yeah
だって君の愛が俺のハートをつかむんだから
そうさ君の甘い愛が俺のハートをつかむんだ
君の愛が俺のハートをつかむんだ
君の愛が俺のハートをつかむんだ

Girl you got me here tonight
And the feeling is right
Do hold me tight
Let's make love till morning light
ねえ君 今夜僕をゲットしたね
その気持ちは間違いないよ
強く抱きしめて
夜が明けるまで愛をかわそう

Said your love's got a hold on me
Your sweet love's got a hold on me
Yes your love's got a hold on me
Your love's got a hold on me
君の愛が俺のハートをつかむんだから 言っただろう
君の甘い愛が俺のハートをつかむんだ
そう、君の愛が俺のハートをつかむんだ
君の愛が俺のハートをつかむんだ

It's moving all over
So let's be like crimson and clover
Let's stay together
Forever through any weather
あちこちを回って
Crimson & Cloverのように逃避行しよう
一緒にいようよ
永遠にどんな天気の時も

For your love, sweet, sweet love's
Got a hold on me
Yes your love's got a hold on me
I said your love's got a hold on me, baby
Your love's got a hold on me
君の愛のために、甘い甘い愛
俺のハートをつかんでいて
そう君の愛が僕のハートをつかむんだ
君の愛が僕のハートをつかむんだ

--------
当店でもお取り扱いあります。
こちら(現在在庫があるのは12 inch シングルです)


http://tingsandtime.shop-pro.jp/ 
Tings & Time Records
SHOP URL: http://tingsandtime.shop-pro.jp/

0 件のコメント:

コメントを投稿